DIESEL lub BIODIESEL może być HV100, ale odradzamy RME
BEZ ZAPACHU nie ma potrzeby stosowania wyciągu spalin*
OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY najniższe zużycie
WIFI - połączenie i aplikacja mobilna
DUŻE OSZCZĘDNOŚCI NA KOSZTACH OGRZEWANIA
Przykładowe zużycie: 2,5 l/dzień przy ogrzewaniu pomieszczenia o kubaturze 500 m³ przy temperaturze wewnętrznej 15°C i temperaturze zewnętrznej 0°C.
Ta inwestycja szybko się zwróci w dobie dzisiejszych cen za energię elektryczną zastosowanie nagrzewnic Airrex staje się najbardziej opłacalną inwestycją.
Kompaktowe wymiary oraz nie powtarzalny elegancki design wzbudza zainteresowanie i ładnie komponuje się z każdym wnętrzem.
Bardzo zaawansowany proces spalania zapewnia brak zapachu spalin. Nie ma potrzeby stosowania wyciągu spalin gdy pomieszczenie jest wietrzone co 2-3h
Najszybsze i najwydajniejsze ogrzewanie (i suszenie) dużych przestrzeni przy minimum zużycia energii.
Ustawiasz w odpowiednim miejscu włączasz – i gotowe. Regulacja temperatury (0–40°C). Cichy, tylko 48 dB.
2+1 lata gwarancji i łatwa konserwacja. Szybka dostawa oryginalnego wyposażenia i części zamiennych.
DLACZEGO NAGRZEWNICE AIRREX ?
NUMER 1 W POLSCE GWARANCJA 2 lata + dodatkowe 12 miesięcy*
Nie wydzielają zapachu spalanego paliwa dzięki zaawansowanej technologii
Niskie zużycie paliwa już od 0.95l/h czyni urządzenie bardzo ekonomicznym
Nie ma potrzeby stosowania wyciągu spalin dzięki dopalaniu oleju napędowego
Bez wentylatora, bez kurzu działa jak napromiennik ciepło odczuwamy odrazu po rozgrzaniu
Regulacja temperatury
(zakres 0-40°C)
DIESEL lub BIO DIESEL
Kółka obrotowe
(instalacja nie jest wymagana)
Cicha praca urządzenia
tylko 48dB
KTÓRA NAGRZEWNICA AIRREX JEST ODPOWIEDNIA DO TWOICH POTRZEB ?
Poniżej znajdują się trzy urządzenia różniące się przede wszystkim mocą od 13 do 22kW co przekłada się na kubaturę ogrzewanego pomieszczenia.
AH-200i
Najlepiej nadaje się do ogrzewania pomieszczeń takich jak tarasy, garaże czy szklarnie.
AH-300i
Najlepiej nadaje się do ogrzewania pomieszczeń takich jak warsztaty, hale, magazyny, namioty, tarasy.
AH-800i
Najlepiej nadaje się do ogrzewania dużych przestrzeni hale magazyny warsztaty namioty imprezowe, kościoły.
DANE TECHNICZNE & CENY URZĄDZEŃ
Rex Nordic udziela 2 + 1 lata gwarancji na nagrzewnice Airrex. Dodatkową roczną gwarancję można aktywować w ciągu 4 tygodni od daty zakupu za pomocą formularza online [dostępnego tutaj]. Gwarancja jest ważna przez 3 lat od daty zakupu podanej na paragonie. Roczna gwarancja jest ważna tylko w połączeniu z oryginalnym dowodem płatności. Należy zachować dowód zakupu. Stanowi on dowód ważności gwarancji.
Gwarancja udzielana przez
Rex Nordic Oy (2646942–1)
Mustanlähteentie 24A,
07230 Askola
zwana także “Firmą”
Firma udziela gwarancji konsumentom, którzy kupili produkt importowany przez Firmę bezpośrednio lub od sprzedawcy.
Uprawnienia konsumenta w okresie gwarancji określane są na podstawie przepisów obowiązujących w kraju, w którym zgłoszono reklamację. Niniejsza gwarancja jest dobrowolną gwarancją producenta zapewniającą konsumentom dodatkowe prawa oprócz praw wynikających z krajowych przepisów konsumenckich i dlatego nie ma wpływu na te prawa. Gwarancja zachowuje ważność pod warunkiem, że urządzenie jest obsługiwane i serwisowane zgodnie z instrukcją obsługi.
Wszystkie produkty muszą być używane zgodnie z instrukcją obsługi.
Oferty ograniczone czasowo lub oferty tymczasowe są specyficzne dla danego kraju, a związane z nimi roszczenia gwarancyjne nie mogą być przedstawiane w żadnym innym kraju niż kraj lub kraje, w których oferta jest ważna.
Firma udziela importowanym przez siebie produktom gwarancji na wady materiałowe i produkcyjne zgodnie z niniejszymi warunkami gwarancji. Udzielający gwarancji jest odpowiedzialny za zapewnienie, że użyteczność i jakość urządzenia pozostanie na normalnym poziomie przez cały okres gwarancji. W przeciwnym razie urządzenie ma wadę.
Wada odnosi się do fachowo ocenionego odchylenia od normalnej jakości produktów Firmy lub powiązanych wartości orientacyjnych podanych przez producenta, biorąc pod uwagę wiek urządzenia i czas jego użytkowania. Za wady objęte gwarancją uważa się np. wady produkcyjne i konstrukcyjne oraz inne wady i braki utrudniające korzystanie z urządzenia w okresie gwarancyjnym.
Gwarant nie ponosi jednak odpowiedzialności za wadę, jeśli potrafi racjonalnie uzasadnić, że odchylenie od normalnej jakości lub użyteczności urządzenia wynika z przyczyny leżącej po stronie kupującego. Przyczyną może być np. obchodzenie się z urządzeniem sprzeczne z zasadami wskazanymi w instrukcji konserwacji lub inne niezgodne z przeznaczeniem użytkowanie urządzenia lub zaniedbanie konserwacji przewidzianej do wykonania zgodnie z programem konserwacji przygotowanym przez producenta lub jej wadliwe wykonanie. Ograniczenia gwarancji zostały opisane bardziej szczegółowo w sekcji 6.
Gwarancja obejmuje wyłącznie produkty Firmy sprzedawane przez jej oficjalnego sprzedawcę lub sprzedawane we własnym sklepie internetowym Firmy.
Tylko sprzedawcy autoryzowani przez Firmę mogą sprzedawać i reklamować dodatkową roczną gwarancję.
Możesz zgłosić roszczenie gwarancyjne na stronie rexnordic.com. Wszelkie próby samodzielnej naprawy produktu spowodują utratę gwarancji.
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu. Należy zachować paragon lub inny dowód zakupu produktu i okazać go w sprawach związanych z gwarancją w celu potwierdzenia gwarancji.
Firma udziela 12-miesięcznej gwarancji na produkty, licząc od daty zakupu urządzenia. W przypadku niektórych konkretnie wskazanych produktów, gwarancja może zostać przedłużona na rexnordic.com poprzez aktywację dodatkowej gwarancji w ciągu czterech tygodni od daty zakupu produktów Airrex.
Więcej informacji na temat okresów gwarancji różnych produktów znajduje się na stronie rexnordic.com.
Jeśli urządzenie jest wysyłane do serwisu gwarancyjnego w okresie przedłużonej gwarancji, należy wraz z nim przesłać paragon oraz kartę gwarancyjną (lub inny rzetelny dowód daty zakupu) dla przedłużonej gwarancji. Należy pamiętać, że decyzja o tym, czy wada zostanie usunięta w ramach gwarancji, należy wyłącznie do Firmy. Na podstawie gwarancji naprawa objętej nią wady zostanie wykonana bezpłatnie w okresie gwarancyjnym w normalnych godzinach pracy wskazanych przez Firmę.
Ewentualne koszty związane z transportem urządzenia do serwisu zajmującego się naprawą gwarancyjną ponosi klient. Zachowaj oryginalne opakowanie, aby ułatwić transport. Koszty związane ze zwrotem produktu do klienta po wykonaniu serwisu gwarancyjnego lub naprawy gwarancyjnej, jeżeli urządzenie zostało dopuszczone do serwisu/naprawy gwarancyjnej, ponosi sprzedawca/importer. Jeśli wada lub naprawa produktu nie jest objęta gwarancją, klient musi pokryć wszystkie koszty serwisu, w tym wszelkie opłaty pocztowe.
Jeśli produkt lub jego część zostanie wymieniony w ramach praw wynikających z niniejszej gwarancji, część zamienna staje się własnością klienta, a wymieniona stara część staje się własnością Firmy.
Gwarancja urządzenia naprawionego lub wymienionego w ramach gwarancji trwa do końca pierwotnego okresu gwarancyjnego.
Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:
Jeśli podczas naprawy gwarancyjnej okaże się, że wada lub ewentualna wada została spowodowana przez jeden z wyżej wymienionych czynników, Firma ma prawo wystawić klientowi fakturę za wszelkie prace i koszty wykorzystanych materiałów. Firma zgłosi taką sytuację po jej zidentyfikowaniu i wówczas klient będzie miał możliwość zdecydować o nieusuwaniu wady nieobjętej warunkami gwarancji. W sytuacji opisanej powyżej koszty zwrotu produktu pokrywa klient. Produkt można również odzyskać w serwisie firmy, do którego produkt został wysłany bez dodatkowych opłat.
Rozsądny termin na zgłoszenie wady to nie później niż 60 dni od wykrycia wady lub dnia, w którym powinna była zostać wykryta. Jednak w przypadku wystąpienia wady, klient musi zawsze działać w sposób zapewniający, że wada nie zostanie zwiększona z powodu działań lub zaniedbań klienta. Zgłaszając wadę, kupujący musi przedstawić kartę gwarancyjną lub inne wiarygodne dowody pozwalające określić, gdzie i kiedy urządzenie zostało zakupione.
Przy szacowaniu rozsądnego czasu naprawy należy uwzględnić złożoność wady, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo i niezawodność urządzenia, poziom trudności zlokalizowania wady, zakres naprawy oraz dostępność części zamiennych.
Jeśli chodzi o oprogramowanie, należy przestrzegać licencji producenta i warunków użytkowania.
Możesz zgłosić roszczenie gwarancyjne na stronie rexnordic.com, telefonicznie lub mailowo do działu obsługi klienta Rex Nordic w godzinach pracy. Aktualne dane kontaktowe działu obsługi klienta są dostępne na stronie rexnordic.com.
Alternatywnie, jeśli kupiłeś produkt od autoryzowanego sprzedawcy Rex Nordic Oy, możesz skontaktować się ze sprzedawcą.
Najodpowiedniejszą opcję serwisu gwarancyjnego można ustalić, kontaktując się z firmą Rex Nordic. Rex Nordic określi wówczas jedną lub więcej z poniższych opcji:
Nie ponosimy żadnej bezpośredniej ani pośredniej odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty związane z pracą. Jeśli potrzebujesz wskazówek lub dodatkowych informacji, skontaktuj się z działem konserwacji Rex Nordic. Aktualne dane kontaktowe są dostępne na stronie rexnordic.com.
Niniejszą gwarancję należy interpretować zgodnie z prawem kraju, w którym został sprzedany produkt importowany przez firmę Rex Nordic Oy
W zakresie dozwolonym przez lokalne przepisy, Rex Nordic nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady operacyjne, szkody, straty lub inne pośrednie uszkodzenia produktu spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu, niemożnością jego użytkowania lub naruszeniem bezpośredniej lub pośredniej gwarancji.
Uwaga! Aby otrzymać dodatkową roczną gwarancję, należy aktywować produkt w ciągu 4 tygodni od daty zakupu na stronie https://warranty.rexnordic.com/pl/pl/registration/add/heaters Aktywacja niezbędna do skorzystania z dodatkowej gwarancji może zostać przeprowadzona tylko na tej stronie.
Oprócz ogólnych warunków gwarancji Rex Nordic Oy, poniższe warunki muszą zostać spełnione, aby warunki gwarancji miały zastosowanie do nagrzewnic Airrex.
Uwaga! Aby otrzymać dodatkową roczną gwarancję, należy aktywować produkt w ciągu 4 tygodni od daty zakupu na stroniehttps://warranty.rexnordic.com/pl/pl/registration/add/heaters Aktywacja niezbędna do skorzystania z dodatkowej gwarancji może zostać przeprowadzona tylko na tej stronie.
Mogą być również używane bez Wi-Fi
dyrektywą UE w sprawie emisji
po awarii zasilania
siatka ochronna
Dwanaście różnych systemów bezpieczeństwa
i systemy rur
Nowoczesny design i kolor
z lustrzaną powierzchnią
Pamiętaj !!! Tylko u nas możesz urządzenie sprawdzić i obejrzeć w siedzibie naszej firmy
Jeżeli to za mało przyjedziemy do Ciebie z urządzeniem i zrobimy demontrację w Twojej firmie
KONTAKT Z NAMI
Wypełnij formularz a my skontaktujemy się z Tobą
WIMAR OFICJALNY DEALER URZĄDZEŃ MARKI Airrex
Zapraszamy do odwiedzenia naszej firmy i sprawdzenia produktów firmy AIRREX